Blogdiensten

Bij de hierboven gekozen blogdienst, wat zijn je persoonlijke ervaringen hierbij?
Wat zijn de plus- en minpunten?
Zijn er eventuele andere manieren aan te raden?

Over carlfrancois

Student Marketing Katholieke Hogeschool Kempen Turnhout Bekijk alle berichten van carlfrancois

One response to “Blogdiensten

  • Carl Francois

    Ikzelf gebruik wordpress al enkele maanden en ben heel tevreden met deze blogdienst. Ik heb geen ervaring met andere blogdiensten zoals blogger.be dus daar kan ik geen commentaar op geven. Men heeft mij aangeraden om wordpress te gebruiken vanwege de professionele look en het handig gebruik. Ik moet wel toegeven dat het even duurde eer ik vlot kon werken met het systeem.

Geef een reactie

